Повернення та гарантія

  1. Покупці (споживачі) мають право повернути придбаний товар без пояснення причини, письмово повідомивши про це продавця протягом 14 календарних днів з моменту отримання товару. Витрати на повернення товару несе покупець.
  2. Після отримання поверненого товару та оцінки його якості протягом 14 календарних днів з моменту отримання письмового повідомлення про повернення придбаного товару ми повернемо покупцеві гроші за товар та витрати на його доставку. Якщо повертається лише частина придбаного товару, витрати на доставку не підлягають поверненню.
  3. Товар потрібно повернути в оригінальній упаковці (з інструкціями та гарантійним талоном, якщо вони були доставлені разом із виробом). Повернення коштів має супроводжуватись рахунком-фактурою з ПДВ, яка була отримана разом із вантажем, або іншим документом, що підтверджує придбання товару у продавця, а також заповненою та підписаною формою відмови від договору купівлі-продажу.
  4. Покупець несе відповідальність за повний комплект повернутого товару. Якщо товар не є повним, продавець не прийме повернутий товар.
  5. Право покупця відмовитись від придбаного товару в електронному магазині, не поширюється на:
    • Замовлення на товари, за конкретними інструкціями споживача, які не виготовляються заздалегідь і які виготовляються за власним вибором або вказівкою споживача, а також на товари, які чітко пристосовані до особистих потреб споживача;
    • замовлення на швидкопсувні або короткочасні товари;
    • замовлення на запаковані товари, які були розпаковані після доставки і які не підлягають поверненню з міркувань здоров'я та гігієни;
    • замовлення на товари, які за своєю природою нерозривно змішуються з іншими товарами після поставки;
    • замовлення на упаковані відео- чи аудіозаписи чи пакувальне програмне забезпечення, які розпаковані після доставки;
    • замовлення на поставку газет, періодичних видань чи журналів, за винятком контрактів на передплату цих видань.