Часті запитання

  1. Який час роботи електронного магазину?
    Розмістити замовлення через інтернет – магазин ви можете цілодобово у будь який день тижня. Якщо ви замовляєте товари в неробочі дні та години, ви отримаєте електронного листа з повідомленням про хід виконання замовлення, але обробка та виконання замовлення почнеться наступного робочого дня.
    Час роботи компанії: Пн - Пт з 9.00 до 18.00, Сб з 10:00 до 15:00.
  2. Я хочу купувати від імені компанії. Як ввести дані про компанію?
    Для формування рахунку на юридичну особу ви повинні ввести реквізити компанії у розділі «Мої адреси» свого облікового запису.
    При введенні реквізитів компанії перевірте їх точність. Ці реквізити автоматично будуть використані при формуванні рахунку для вашої компанії.
  3. Я не хочу рахунок. Чи можу я здійснити оплату електронним платежем / банківським переказом / наложенним платежем?
    Наразі оплата можлива тільки після формування рахунку фактури. Після формування рахунку, ви можете заплатити на розрахунковий рахунок, або оформити оплату накладним платежем при отриманні товару у відділенні «НОВА ПОШТА».
  4. Чи можуть усі мої співробітники використовувати один обліковий запис (ім’я користувача / пароль)?
    Ні. Кожен працівник повинен мати власний особистий кабінет та зберігати свої дані для входу в таємниці.
    Якщо ви підозрюєте, що одним обліковим записом користується більше однієї особи, його негайно заблокують.
  5. Куди звернутися з питаннями?
    Якщо у вас виникли запитання, надішліть електронне повідомлення на адресу shop@vidalux.ua або дзвоніть +380 95 444 0704.
    На Ваші запити електронною поштою ми відповімо протягом 1-2 робочих днів.