- Який час роботи електронного магазину?
Розмістити замовлення через інтернет – магазин ви можете цілодобово у будь який день тижня. Якщо ви замовляєте товари в неробочі дні та години, ви отримаєте електронного листа з повідомленням про хід виконання замовлення, але обробка та виконання замовлення почнеться наступного робочого дня.
Час роботи компанії: Пн - Пт з 9.00 до 18.00, Сб з 10:00 до 15:00.
- Я хочу купувати від імені компанії. Як ввести дані про компанію?
Для формування рахунку на юридичну особу ви повинні ввести реквізити компанії у розділі «Мої адреси» свого облікового запису.
При введенні реквізитів компанії перевірте їх точність. Ці реквізити автоматично будуть використані при формуванні рахунку для вашої компанії.
- Я не хочу рахунок. Чи можу я здійснити оплату електронним платежем / банківським переказом / наложенним платежем?
Наразі оплата можлива тільки після формування рахунку фактури. Після формування рахунку, ви можете заплатити на розрахунковий рахунок, або оформити оплату накладним платежем при отриманні товару у відділенні «НОВА ПОШТА».
- Чи можуть усі мої співробітники використовувати один обліковий запис (ім’я користувача / пароль)?
Ні. Кожен працівник повинен мати власний особистий кабінет та зберігати свої дані для входу в таємниці.
Якщо ви підозрюєте, що одним обліковим записом користується більше однієї особи, його негайно заблокують.
- Куди звернутися з питаннями?
Якщо у вас виникли запитання, надішліть електронне повідомлення на адресу shop@vidalux.ua або дзвоніть +380 95 444 0704.
На Ваші запити електронною поштою ми відповімо протягом 1-2 робочих днів.